Strategy of the company Škoda Auto, a.s

Thesis title: Strategie společnosti Škoda Auto, a.s
Author: Porschová, Ludmila
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Zadražilová, Dana
Opponents: Nováková, Lenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce hledá příčiny úspěchu dosahovaného společností Škoda Auto, a.s. v době po joint venture s koncernem Volkswagen. Zabývá se zkoumáním konkurenční výhody firmy a jejích zdrojů v historii a současnosti. Při hledání konkurenční výhody se práce zaměřuje na produkt firmy, na její společenskou odpovědnost a na trhy, na kterých Škoda Auto, a.s. působí. V závěru práce identifikuje hlavní příčinu konkurenční výhody firmy, tzn. joint venture s koncernem Volkswagen.
Keywords: -
Thesis title: Strategy of the company Škoda Auto, a.s
Author: Porschová, Ludmila
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Zadražilová, Dana
Opponents: Nováková, Lenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 17. 12. 2007
Date of submission: 17. 12. 2007
Date of defense: 23. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7407/podrobnosti

Files for download

    Last update: