-

Thesis title: Problematika Product Placement ve filmové tvorbě v EU a ČR
Author: Urbanová, Michaela
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: Schaffer, Robert
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce je o problematice product placementu ve filmové tvorbě v rámci České republiky a Evropské unie. Definuje product placement a také podmínky efektivního použití, vymezuje legislativní rámec, jeho výhody a nevýhody při užití ve filmové tvorbě. Zmiňuje se i o kinoreklamě a užití komerčních komunikací v komunikaci filmové tvorby. V závěru práce jsou doporučeny legislativní změny v České republice a také nastíněn širší rámec využití product placementu ve filmové tvorbě jeho zadavateli.
Keywords: komerční komunikace; kinoreklama; product placement

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 18. 12. 2007
Date of submission: 18. 12. 2007
Date of defense: 5. 2. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7421/podrobnosti

Files for download

    Last update: