-

Thesis title: Význam zákaznické typologie pro konkrétní firmu a její využití
Author: Fialová, Rut
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Turnerová, Lenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Typologie zákazníků zaměřená na skupinu návštěvníků koncertů vážné hudby. Zjišťuje jejich strukturu, charakteristiky, návyky, preference a media, která tato skupina sleduje. Výzkum je založen na dotazníkovém šetření. Výsledky výzkumu jsou použity pro určení cílové skupiny, na kterou má být namířena reklama.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 18. 12. 2007
Date of submission: 18. 12. 2007
Date of defense: 3. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7426/podrobnosti

Files for download

    Last update: