Marketing communication of a firm operating in the steel industry

Thesis title: Marketingová komunikácia firmy operujúcej v hutníckom priemysle
Author: Zeleňáková, Tereza
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Marušiak, Peter
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je analyzovať prostriedky marketingovej komunikácie na business to business trhu. Pre zvýšenie konkrétnosti a prínosu práce je použitá reálna prípadová štúdia firmy U. S. Steel Košice, ktorá v budúcnosti plánuje rebranding svojej značky. Prvé tri kapitoly práce spadajú pod teoretickú časť a sú v nich charakterizované význačné črty marketingu na B2B v porovnaní s B2C. Štvrtá kapitola je venovaná praktickej časti a zahŕňa analýzy externého prostredia oceliarskeho odvetvia a interné analýzy spoločnosti, vrátane jej komunikačného mixu. Na záver práca prezentuje niekoľko implementovateľných návrhov na modernizáciu a zefektívnenie strategickej komunikácie, zostavených na základe prevedených rozborov.
Keywords: hutnícky priemysel; marketingová komunikácia; B2B
Thesis title: Marketingová komunikace společnosti operující v hutním průmyslu
Author: Zeleňáková, Tereza
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Marušiak, Peter
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Hlavním cílem této diplomovej práce je analyzovat prostředky marketingové komunikace na business to business trhu. Pro zvýšení konkrétnosti a přínosu práce je použita reální prípadová studie firmy U. S. Steel Košice, ktorá v budoucnu plánuje rebranding své značky. První tři kapitoly práce spadají pod teoretickou část a jsou v nich charakterizované význačné črty marketingu na B2B ve srovnání s B2C. Čtvrtá kapitola je věnována praktické části a zahrnuje analýzy externího prostředí ocelářského odvětví a interní analýzy spoločnosti, včetně jejího komunikačního mixu. Na závěr práce prezentuje několik implementovatelných návrhů na modernizaci a zefektivnění strategické komunikace, zostavených na základě provedených rozborů.
Keywords: marketingová komunikace; hutní průmysl; B2B
Thesis title: Marketing communication of a firm operating in the steel industry
Author: Zeleňáková, Tereza
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Marušiak, Peter
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The aim of this dissertation thesis is to analyze marketing communication tools on a business to business market. To enhance the concreteness and added value of the paper, a real case study of the firm U. S. Steel Košice is used. The organization indends to undertake a rebranding process in near future. The first three chapters of the work fall under the theoretical part, which contains specificities of B2B marketing as opposed to B2C. The fourth chapter is dedicated to the practical part and includes analyses of the external environment and the steel industry, as well as internal analyses of the company, including its communication mix. Finally the paper presents a few workable recommendations for modern and effective strategic communication, based on the analyses executed.
Keywords: B2B; marketing communication; metallurgic industry

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 25. 9. 2014
Date of submission: 15. 5. 2015
Date of defense: 26. 1. 2016
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/49348/podrobnosti

Files for download

    Last update: