The Czech Republic as a Commodity - Marketing Communication

Thesis title: Česká republika jako zboží - marketingová komunikace
Author: Pavlů, Jan
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Boučková, Jana
Opponents: Skála, Patrik
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací České republiky, a to zejména komunikací veřejného sektoru, a dále vnímáním této komunikace českou veřejností.
Keywords: výzkum; logo; republika; česká; komunikace
Thesis title: The Czech Republic as a Commodity - Marketing Communication
Author: Pavlů, Jan
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Boučková, Jana
Opponents: Skála, Patrik
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 20. 12. 2007
Date of submission: 20. 12. 2007
Date of defense: 23. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7476/podrobnosti

Files for download

    Last update: