-

Thesis title: Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce
Author: Beránková, Iva
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Mottlová, Libuše
Opponents: Nováček, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na nákupní chování obyvatel Prahy - Letňan, přičemž důraz je kladen především na přítomnost dvou velkých hypermarketů Globus a Tesco. Mezi hlavní cíle patří tyto dva řetězce porovnat na základě hodnocení letňanských zákazníků, zjistit podle kterých kritérií se tito zákazníci rozhodují při výběru prodejny a zároveň porovnat zákazníky nakupující v Tescu se zákazníky nakupující v Globusu. K dosažení těchto cílů slouží vlastní výzkum mezi obyvateli Letňan.
Keywords: hypermarket; obchodní jednotky; marketing; kritéria zákazníků

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 20. 12. 2007
Date of submission: 20. 12. 2007
Date of defense: 23. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7488/podrobnosti

Files for download

    Last update: