Marketing research in branch of gastronomy

Thesis title: Marketingový výzkum v oboru gastronomie
Author: Ernestová, Aneta
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Tahal, Radek
Opponents: Chytková, Zuzana
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem Marketingový výzkum v oboru gastronomie se zaměřuje na zjištění kritických bodů v podniku a doporučení na zlepšení. Cílem této práce je zlepšit kritické body, konkurenceschopnost, tržby, návštěvnost a povědomí o marketingu.
Keywords: Gastronomie; Marketingový výzkum; Kritické body
Thesis title: Marketing research in branch of gastronomy
Author: Ernestová, Aneta
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Tahal, Radek
Opponents: Chytková, Zuzana
Thesis language: Česky
Abstract:
This bachelor thesis with title Marketing research in branch of gastronomy focuses on ascertainment of critical spots in the company and recommendations for improvements. The aim of the bachelor thesis is to improve these critical spots, competitiveness, profit and consciousness about marketing.
Keywords: Critical points; Gastronomy; Marketing research

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 5. 6. 2015
Date of submission: 1. 12. 2015
Date of defense: 13. 1. 2016
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/53276/podrobnosti

Files for download

    Last update: