Proposal methods and measures for support activities selected golf course in the Czech republic

Thesis title: Návrh postupů a opatření pro podporu činnosti vybraného golfového hřiště v České republice
Author: Spilková, Eva
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Chylíková, Hana
Opponents: Novák, Miloš
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá golfovou tématikou. Populárnost golfu stále více narůstá a v souvislosti s tím rostou nová golfová hřiště, která si navzájem konkurují. Hlavním cílem je navrhnout postupy a opatření pro podporu činnosti Golf Clubu Pardubice, který jsem si vybrala na základě čtyřleté pracovní zkušenosti. Před jeho realizací jsem vypracovala dotazníkové šetření spokojenosti zákazníků. Na samotný návrh navazuje marketingová koncepce Golf Clubu Pardubice. V této práci je kladen důraz na potřeby a přání zákazníka, jako hlavního prvku samotného marketingu.
Keywords: Marketingová koncepce; Golf; Dotazníkové šetření; Marketing
Thesis title: Proposal methods and measures for support activities selected golf course in the Czech republic
Author: Spilková, Eva
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Chylíková, Hana
Opponents: Novák, Miloš
Thesis language: Česky
Abstract:
This thesis deals with the golf theme. Popularity of golf is growing, and increasingly in the context of the rising new golf courses, which are competitors. The main target is to propose methods and measures to support the activities of the Golf Club Pardubice, which I chose on the basis of four years work experience. Prior to its implementation, I developed a survey of customer satisfaction. At the proposal continues marketing concept of Golf Club Pardubice. In this thesis, the emphasis is on the needs and wishes of the customer, as a key element of marketing itself.
Keywords: Marketing concept; Marketing; Questionnaire; Golf

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Evropská integrace
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 23. 2. 2015
Date of submission: 31. 1. 2016
Date of defense: 14. 1. 2016
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/51473/podrobnosti

Files for download

    Last update: