-

Thesis title: Zavedení nové privátní značky kontaktních čoček na trh v České republice
Author: Hradilová, Alena
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Michálek, Lubomír
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou trhu kontaktních čoček v České republice, vyhodnocením procesu zavádění kontaktních čoček privátní značky společnosti FOKUS optik na trh a dále upozorňuje na faktory, které negativně nebo pozitivně ovlivnily celkové výsledky tohoto procesu. Na základě zjištěných skutečností je formulován optimální postup při vytváření marketingové strategie pro zavádění kontaktních čoček privátní značky na trh v České republice.
Keywords: kontaktní čočky; analýza trhu; marketingová strategie; privátní značka; značka; marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 21. 12. 2007
Date of submission: 22. 12. 2007
Date of defense: 24. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7499/podrobnosti

Files for download

    Last update: