Data analysis of web prezentation in a software company

Thesis title: Analýza dát z webovej prezentácie v softwarovej firme
Author: Henčelová, Katarína
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Říhová, Zora
Opponents: Lalinský, Jan
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Táto práca sa venuje možnostiam práce s dátami týkajúcich sa činnosti návštevníkov webu spoločnosti. Venuje sa sčasti webovej analytike a Business Intelligence. Cieľom práce bolo vytvoriť nástroj, ktorý dáta uskladní, zanalyzuje a vytvorí nad nimi reporty. Za prínos práce sa považuje poskytnutie nástroja vedeniu konkrétnej spoločnosti, ktorý spĺňa potreby managementu. Požiadavky na tento nástroj boli definované vedením firmy a nástroj je navrhnutý tak, aby managementu pomohol pri rozhodovaní a tvorení webovej stratégie.
Keywords: predikcia; Google Analytics; Webová analytika; reporty; Business Intelligence; dolovanie dát
Thesis title: Analýza dát z webové prezentacie v softwarové firmě
Author: Henčelová, Katarína
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Říhová, Zora
Opponents: Lalinský, Jan
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Tato práce se věnuje možnostem práce s daty týkajících se činnosti návštěvníků webu společnosti. Věnuje se z části webové analytice a Business Intelligence. Cílem práce bylo vytvořit nástroj, který data uchová, zanalyzuje a vytvoří nad nimi reporty. Za přínos práce se považuje poskytnutí nástroje vedení konkrétní společnosti, která splňuje potřeby managementu. Požadavky na tento nástroj byly definované vedením firmy a nástroj je navrhnutý tak, aby managementu pomohl při rozhodování a vytváření webové strategie.
Keywords: dolování dat; reporty; Google Analytics; Business Intelligence; Webová analytika; predikce
Thesis title: Data analysis of web prezentation in a software company
Author: Henčelová, Katarína
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Říhová, Zora
Opponents: Lalinský, Jan
Thesis language: Slovensky
Abstract:
This thesis looks into problematic of data originating from visits of a company websites. It is partly devoted to web analytics and Business Intelligence. The aim was to create a tool for transforming and saving these data, their analysis and reporting. The product of this thesis was created for a management of a company specifically by their requests. It was made to support managerial decisions in creating a successful web strategy.
Keywords: reporting; prediction; Business Intelligence; Web analytics; data mining; Google Analytics

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Informační management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Systems Analysis

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 10. 2014
Date of submission: 9. 12. 2015
Date of defense: 3. 2. 2016
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/49788/podrobnosti

Files for download

    Last update: