Marketing strategy of the company Büroprofi

Thesis title: Marketingová strategie společnosti Büroprofi
Author: Čihák, Martin
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Průša, Přemysl
Opponents: Trávníčková, Eva
Thesis language: Česky
Abstract:
V této bakalářské práci se zabýváme analýzou marketingové strategie společnosti Büroprofi. Práce je složena ze dvou částí a to z části teoretické a části praktické. V úvodní části jsou definovány hlavní pojmy a termíny související s marketingem této společnosti. Praktická část je následně věnována představení společnosti Büroprofi a četným analýzám. Tyto analýzy jsou zaměřeny na konkurenci a také na celkovou marketingovou strategii této společnosti. V poslední části se nachází SWOT analýza a cenové srovnání v rámci konkurence. Výstupem této práce je kritické zhodnocení marketingové strategie této společnosti a následné navržení doporučení do budoucna.
Keywords: Marketing; Büroprofi; Marketingová strategie
Thesis title: Marketing strategy of the company Büroprofi
Author: Čihák, Martin
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Průša, Přemysl
Opponents: Trávníčková, Eva
Thesis language: Česky
Abstract:
In this bachelor thesis we analyze the marketing strategy of the company Büroprofi. The work combines two parts. First part is theoretical and the second is the practical part. The theoretical part provides definitions of key terms and concepts associated with marketing of the company . The practical part of the thesis consist of the company introduction and numerous analyzes. These analyzes are focused on competition and also on the overall marketing strategy of the company. The last part includes SWOT analysis and price analysis within the competition. The outcome of this work is a critical evaluation of the marketing strategy of the company and also numerous recommendations for the future.
Keywords: Marketing strategy; Marketing; Büroprofi

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 4. 6. 2015
Date of submission: 30. 4. 2016
Date of defense: 30. 5. 2016
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/53261/podrobnosti

Files for download

    Last update: