Návrh marketingové strategie a podpory společnosti Altus Software s.r.o

Thesis title: Návrh marketingové strategie a podpory společnosti Altus Software, s.r.o
Author: Kalinová, Michaela
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kubálková, Markéta
Opponents: Koubalíková, Jitka
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je v teoretické části popsat marketingový plán. V této části popisuji součásti marketingového plánu jako je marketingová strategie, SWOT analýza a komunikační strategie. Dále se zde věnuji popisu ERP systémů - historii jejich vývoje, popis a jejich využití. V praktické části své bakalářské práce se věnuji návrhu marketingové strategie pro společnost Altus Software s.r.o. a popisu jejich produktu - ERP systému Altus Vario, se kterým jsem několik let pracovala. Společnosti Altus Software s.r.o. navrhuji vhodnou marketingovou strategii, uvádím mnou zpracovaný průzkum znalosti ERP systémů a zhodnocení situační analýzy.
Keywords: ERP; SWOT analýza; Marketingová strategie; Altus Software; Altus Vario
Thesis title: Návrh marketingové strategie a podpory společnosti Altus Software s.r.o
Author: Kalinová, Michaela
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Kubálková, Markéta
Opponents: Koubalíková, Jitka
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to describe marketing plan in the theoretical part. This section describes parts of a marketing plan as marketing strategy, SWOT analysis and communication strategy. Further I will describe ERP systems - history of their development, description and their use in companies. In the practical part of my bachelor thesis I will create marketing strategy for the company Altus Software s.r.o. and describe their product Altus Vario with which I have worked for several years in my previous job. I will suggest suitable marketing strategy for this company, I will mention ERP systems knowledge survey which I created and evaluation of situational analysis.
Keywords: SWOT analysis; ERP; Altus Software; Altus Vario; Marketing strategy

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 4. 7. 2015
Date of submission: 1. 6. 2016
Date of defense: 3. 6. 2016
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/53665/podrobnosti

Files for download

    Last update: