Proposal to Improve the Marketing Strategy of the Company JUST CS, s.r.o

Thesis title: Návrh na vylepšení marketingové strategie společnosti JUST CS, s r.o
Author: Mašková, Eliška
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Průša, Přemysl
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti JUST CS, s r.o. Jejím cílem je provést analýzu stávající marketingové strategie společnosti JUST CS, s r.o. se zaměřením na aplikaci marketingového mixu a analýzy SWOT a s pomocí vlastního terénního šetření spokojenosti zákazníků poskytnout návrhy a doporučení pro vylepšení této marketingové strategie.
Keywords: marketingová strategie; přímý prodej; JUST CS; marketing
Thesis title: Proposal to Improve the Marketing Strategy of the Company JUST CS, s.r.o
Author: Mašková, Eliška
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Průša, Přemysl
Thesis language: Česky
Abstract:
The thesis focuses on the marketing strategy of the company JUST CS, s.r.o. Its aim is to analyze the current marketing strategy of the company JUST CS, s.r.o. focusing on the application of the marketing mix and SWOT analysis, and using my own field survey of customer satisfaction to provide suggestions and recommendations for improvement of the marketing strategy.
Keywords: marketing strategy; Direct sale; JUST CS; marketing

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 2. 7. 2015
Date of submission: 6. 5. 2016
Date of defense: 25. 5. 2016
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/53654/podrobnosti

Files for download

    Last update: