AXE Brand Communication Strategy in the Czech Republic

Thesis title: Komunikační strategie značky AXE v České republice
Author: Vácha, Pavel
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Kociánová, Iva
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem mé diplomové práce je analyzovat stávající komunikační strategii značky AXE na českém trhu, navrhnout případně novou alternativní strategii a nastínit, jakým směrem by se mohla její celá komunikace ubírat do budoucna.
Keywords: AXE; Unilever; Komunikační strategie
Thesis title: AXE Brand Communication Strategy in the Czech Republic
Author: Vácha, Pavel
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Kociánová, Iva
Thesis language: Česky
Abstract:
The objective of my master thesis is to analyze the existing AXE Brand Communication Strategy on the Czech market, eventually propose a new alternative strategy and outline what direction could the brand and its whole communication be directed to the future.
Keywords: Communication Strategy; AXE; Unilever

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 16. 9. 2015
Date of submission: 5. 5. 2016
Date of defense: 31. 5. 2016
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/53953/podrobnosti

Files for download

    Last update: