Marketing strategy of 7Camicie

Thesis title: Marketingová stratégia firmy 7Camicie
Author: Gerliciová, Lucia
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Bača, Ľubomír
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá zistením aktuálnej strategickej situácie talianskej franchízovej spoločnosti 7Camicie, pôsobiacej na území Českej republiky, prostredníctvom SWOT analýzy a následnej analýzy marketingovej a komunikačnej stratégie firmy. Pomocou určenia komplexného profilu typického cieľového zákazníka a analýzy tržieb vybraných prevádzok 7Camicie v Prahe sformulovať návrhy úprav marketingovej a komunikačnej stratégie firmy, a tým vytvoriť predpoklady pre dosiahnutie lepších obchodných výsledkov a naplnenia podnikateľského zámeru firmy.
Keywords: komunikačná stratégia; 7Camicie; SWOT analýza; marketingová stratégia
Thesis title: Marketingová strategie firmy 7Camicie
Author: Gerliciová, Lucia
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Bača, Ľubomír
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zjištěním aktuální strategické situace italské franchízové společnosti 7Camicie, působící na území České republiky, prostřednictvím SWOT analýzy a následné marketingové a komunikační strategie firmy. Pomocí určení komplexního profilu typického cílového zákazníka a analýzy tržeb vybraných prodejen 7Camicie v Praze zformulovat návrhy úprav marketingové a komunikační strategie firmy, a tým vytvořit předpoklady pro dosáhnutí lepších obchodních výsledku a naplnění podnikatelského záměru firmy.
Keywords: Marketingová strategie; Komunikační strategie; 7Camicie; SWOT analýza
Thesis title: Marketing strategy of 7Camicie
Author: Gerliciová, Lucia
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Bača, Ľubomír
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to determine an actual strategic situation of an Italian franchise 7Camicie in Czech Republic, using SWOT analysis and marketing and communication strategy analysis of the company consecutively. By the complex analysis of a typical target customer and a sales analysis of chosen stores 7Camicie in Prague formulate suggestions to adjust an actual marketing and communication strategy, and so create projections for better achievement retail results and fulfilling the overall company´s business plan.
Keywords: 7Camicie ; SWOT analysis; Marketing strategy; Communication strategy

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 7. 5. 2015
Date of submission: 1. 5. 2016
Date of defense: 26. 5. 2016
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/52927/podrobnosti

Files for download

    Last update: