Loyalty programs as a CRM tool used by airline

Thesis title: Vernostné programy v leteckej spoločnosti ako nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi
Author: Demčáková, Vanda
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Topolová, Ivana
Opponents: Kubálková, Markéta
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Táto bakalárska práca s názvom Vernostné programy v leteckej spoločnosti ako nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi popisuje dôležitosť koncepcie riadenia vzťahov so zákazníkmi v dnešnom silne konkurenčnom prostredí a vysvetľuje jednotlivé pojmy týkajúce sa vzťahu medzi spoločnosťou a klientmi, akými sú hodnota, spokojnosť a lojalita zákazníkov. V praktickej časti sú znalosti získané z teoretickej časti aplikované na konkrétnej leteckej spoločnosti. Dôraz je kladený na dotazníkový prieskum, ktorý slúži k zisteniu spokojnosti s vernostným programom OK Plus Partner. Odpovede dotazníka sú následne podrobené analýze a z jej výsledkov sú spoločnosti navrhnuté odporučenia k zlepšeniu.
Keywords: Hodnota zákazníka; Riadenie vzťahov so zákazníkmi; Vernostné programy; Lojalita
Thesis title: Věrnostní programy v letecké společnosti jako nástroj řízení vztahů se zákazníky
Author: Demčáková, Vanda
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Topolová, Ivana
Opponents: Kubálková, Markéta
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem Věrnostní programy v letecké společnosti jako nástroj řízení vztahů se zákazníky popisuje důležitost koncepce řízení vztahů se zákazníky v dnešním silně konkurenčním prostředí a vysvětluje jednotlivé pojmy týkající se vztahu mezi společností a klienty jako hodnota, spokojenost a loajalita zákazníků. V praktické části jsou znalosti získané z teoretické části aplikovány na konkrétní letecké společnosti. Důraz je kladen na dotazníkové šetření sloužící k průzkumu spokojenosti s věrnostním programem OK Plus Partner. Odpovědi dotazníku jsou následně podrobena analýze a z její výsledků jsou společnosti navrhnuta doporučení ke zlepšení.
Keywords: Věrnostní programy; Hodnota zákazníka; Loajalita; Řízení vztahů se zákazníky
Thesis title: Loyalty programs as a CRM tool used by airline
Author: Demčáková, Vanda
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Topolová, Ivana
Opponents: Kubálková, Markéta
Thesis language: Slovensky
Abstract:
This bachelors thesis Loyalty programs as a CRM tool used by airline describes the importance of Customer Relationship Management in todays competitive market and explains basic concepts of a relationship between organization and customers, such as customer value, satisfaction and loyalty. In the practical part is the knowledge from theoretical part applied on the specific airline. The practical part presents an assessment and evaluation of the loyalty program OK Plus Partner. To carry out this practical part, a survey about satisfaction is used. Results of the questionnaire are analyzed and based on them, some recommendations for possible changes are made.
Keywords: Loyalty programs; Customer Relationship Management (CRM); Customer Value; Loyalty

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 16. 6. 2015
Date of submission: 29. 4. 2016
Date of defense: 6. 6. 2016
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/53405/podrobnosti

Files for download

    Last update: