Marketing strategy of CBelektro company

Thesis title: Marketingová stratégia obchodnej spoločnosti CB elektro
Author: Hézselyová, Alexandra
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Cimler, Petr
Opponents: Bosakova, Lucia
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti CBelektro, ktorá pôsobí v Slovenskej republike. Cieľom práce je analýza súčasnej marketingovej stratégie, predloženie vhodných vylepšení, prípadne novej stratégie, ktorá pomôže firme v rozvoji do budúcnosti. Práca sa skladá z troch kapitol. Prvá kapitola je venovaná teórií marketingu. Druhá kapitola obsahuje základné informácie o vybranej obchodnej spoločnosti. Tretia kapitola sa venuje marketingovému mixu a SWOT analýze, ktorá vyzdvihuje slabé a silné stránky, príležitosti a hrozby tejto spoločnosti.
Keywords: marketingový mix; marketing; marketingová stratégia; SWOT analýza; CBelektro
Thesis title: Marketingová strategie obchodní společnosti CB elektro
Author: Hézselyová, Alexandra
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Cimler, Petr
Opponents: Bosakova, Lucia
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti CBelektro, která působí v Slovenské republice. Cílem práce je analýza současné marketingové strategie, předložení vhodných vylepšení, případně nové strategie, která pomůže firmě v rozvoji do budoucna. Práce se skládá ze tří kapitol. První kapitola je věnována teorií marketingu. Druhá kapitola obsahuje základní informace o vybrané obchodní společnosti. Třetí kapitola se věnuje marketingovému mixu a SWOT analýze, která vyzdvihuje slabé a silné stránky, příležitosti a hrozby této společnosti.
Keywords: CBelektro; SWOT analýza; marketing; marketingová strategie; marketingový mix
Thesis title: Marketing strategy of CBelektro company
Author: Hézselyová, Alexandra
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Cimler, Petr
Opponents: Bosakova, Lucia
Thesis language: Slovensky
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategy of CBelektro company, which operates in the Slovak Republic. The aim of the work is to analyse the current marketing strategy, to present appropriate improvements, or a possible new strategy, that will help the company to develop in the future. The work consists of three chapters. The first chapter deals with the theory of marketing. The second chapter contains basic information about the company CBelektro. The third chapter concentrates on the marketing mix and SWOT analysis, which highlights the strengths and weaknesses, opportunities and threats of the company.
Keywords: marketing mix; SWOT analysis; marketing strategy; marketing; CBelektro

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 5. 2015
Date of submission: 20. 5. 2016
Date of defense: 23. 5. 2016
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/53016/podrobnosti

Files for download

    Last update: