Holmes Place Karlín members club's clients analysis

Thesis title: Analýza klientov členského klubu Holmes Place Karlín
Author: Mihalusová, Romana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Průša, Přemysl
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá profilom klientov členského klubu Holmes Place Karlín. Cieľom je analyzovanie členov klubu a nájsť profil typického klienta klubu. Práca je rozdelená do dvoch častí, teoretickej a praktickej. V teoretickej časti sú definované kľúčové pojmy spojené s touto prácou ako marketing, segmentácia trhu či motivácia. Praktická časť predkladá informácie o trhu fitness klubov vo svete a v Českej republike a predstavuje sledovaný klub Holmes Place Karlín. Posledné kapitoly zahrňujú vlastné terénne šetrenie a predstavenie získaných výsledkov.
Keywords: typický klient; segmentácia trhu; marketing; fitness klub
Thesis title: Analýza klientů členského klubu Holmes Place Karlín
Author: Mihalusová, Romana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Průša, Přemysl
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá profilem klientů členského klubu Holmes Place Karlín. Cílem je zanalyzovat členy klubu a najít profil typického klienta klubu. Práce je rozdělená do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou definované klíčové pojmy spojené s touto prací, jako například marketing, segmentace trhu či motivace. Praktická část předkládá informace o trhu fitness klubů ve světě a v České republice a představuje sledovaný klub Holmes Place Karlín. Poslední kapitoly zahrnují vlastní terénní šetření a představení získaných výsledků.
Keywords: segmentace trhu; marketing; typický klient; fitness klub
Thesis title: Holmes Place Karlín members club's clients analysis
Author: Mihalusová, Romana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Průša, Přemysl
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The bachelor thesis deals with Holmes Place Karlín members club's clients profile. The goal is to analyse the members of the club and find the profile of the typical client of the club. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, key words linked with the thesis are defined, such as marketing, market segmentation or motivation. The practical part gives information about fitness clubs' world and Czech market and introduces the analysed club Holmes Place Karlín. The last chapters include original field survey and introduce the acquired results.
Keywords: marketing; market segmentation; typical client; fitness club

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 17. 2. 2015
Date of submission: 6. 5. 2016
Date of defense: 25. 5. 2016
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/51286/podrobnosti

Files for download

    Last update: