Giftisimo Ltd. Marketingt Concept

Thesis title: Marketingová koncepce společnosti Giftisimo
Author: Brišová, Lucie
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Vojtíšek, Zdeněk
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit čtenáři smysl marketingové koncepce podnikového řízení na příkladu společnosti Giftisimo s.r.o. a pomocí SWOT analýzy zhodnotit současnou pozici této společnosti na trhu, na kterém je geograficky aktivní. Bakalářská práce je rozdělena na 4 části. V úvodní části se na teoretické úrovni zabývám představením marketingové koncepce v kontextu ostatních koncepcí podnikového řízení, segmentací a positioningem, marketingovým mixem 4P a 4C, vztahovým marketingem jakožto významnou složkou koncepce marketingového řízení podniku a SWOT analýzou. Ve druhé části své bakalářské práce společnost Gftisimo představuji a uvádím její nastavení nástrojů, zmiňovaných v teoretické části. Soustředím se především na podtrhnutí těch přístupů, které souhlasí s marketingovým pojetím podnikového řízení. Pro utvoření komplexnějšího pohledu však zmiňuji i nejpodstatnější přístupy jiných koncepcí podnikového řízení, které tato společnost používá. Ve třetí části stručně charakterizuji konkurenční podniky (přímou konkurenci) na trhu, kde společnost Giftisimo geograficky působí. Čtvrtá část je věnována SWOT analýze společnosti Giftisimo vlastního zpracování. Při přípravě této bakalářské práce jsem čerpala z odborných knižních zdrojů a internetových stránek společností uváděných v této bakalářské práci. Své úvahy jsem dále konzultovala s pracovníky společnosti Gftisimo.
Keywords: Marketingový mix 4P a 4C; Marketingová koncepce; SWOT analýza
Thesis title: Giftisimo Ltd. Marketingt Concept
Author: Brišová, Lucie
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Vojtíšek, Zdeněk
Thesis language: Česky
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to describe Giftisimo Ltd. marketing concept and to analyse its current market position. The bachelor thesis is divided into 4 parts. The introductory part is considered as a theoretical basis of the thesis. In this part I describe what a marketing conception actually means in the context of other conceptual ways of business management. I also deliver basic information about segmentation, positioning, marketing mix 4P, marketing mix 4C, relationship marketing as a crucial component of the marketing conception and SWOT analysis. In the second part of the thesis I introduce Giftisimo Ltd. Company and look into its adjustments of the marketing tools defined in the first part of the thesis, with a focus on marketing methods. To give this part a complex quality, I also mention some most significant methods that Giftisimo Ltd. Company uses and that correspond to different conceptual methods of business management. In the third part of the thesis I briefly describe direct competitors of Giftisimo Ltd. Company on the local market. In the fourth part I construct SWOT analysis for Giftisimo Ltd. Company. During preparation of my bachelor thesis I used professional literature and websites of the companies mentioned in the thesis. Furthermore, I discussed my findings with Giftisimo personnel.
Keywords: Marketing mix 4P and 4C; SWOT analysis; Marketing conception

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 3. 10. 2013
Date of submission: 31. 5. 2014
Date of defense: 23. 5. 2016
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/44431/podrobnosti

Files for download

    Last update: