-

Thesis title: Firemní politika - značka Shell
Author: Skopcová, Radka
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Drozen, František
Opponents: Zatočil, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem bakalářské práce je seznámit se značkovou politikou společnosti Shell, a zejména s tím, jak se tato firma stará o svou vizuální identitu. První část práce psaná v obecné rovině pojednává o marketingu. Jsou zde zmíněna vývojová stádia marketingu, definice značky a její zařazení v rámci marketingu. Dále je zde v obecné rovině popsána vizuální identita. 2. část práce je orientována prakticky a týká se společnosti Shell. Je zde popsána stoletá historie Shellu a historie loga Shell. Dále je zde zmíněno řízení a cíle značkové politiky Shellu. Důraz je kladen na vizuální identitu Shellu, kterou tvoří logo mušle (hřebenatky) s typickými barvami červené a žluté.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 4. 1. 2008
Date of submission: 4. 1. 2008
Date of defense: 21. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7701/podrobnosti

Files for download

    Last update: