-

Thesis title: Působení firmy Henkel na českém a zahraničním trhu se zaměřením na marketing a komunikaci
Author: Dostálová, Irena
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Nováček, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá působením mezinárodní firmy Henkel v České republice a také v internacionálním měřítku. Rozebírá její marketingové a komunikační aktivity. První část je teoretická a pojednává o globalizaci a internacionálním marketingu. Druhá kapitola nastiňuje historii a současné působení firmy. Třetí část poskytuje teoretický základ pro čtvrtou, praktickou kapitolu; obecně popisuje marketingový mix a rozvádí jeho jednotlivé prvky s ohledem na mezinárodní specifika a současné trendy. V poslední kapitole je detailněji rozebrán marketingový mix firmy na českém a zahraničním trhu.
Keywords: mezinárodní korporace; komunikace; globalizace; marketingový mix; internacionální marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 4. 1. 2008
Date of submission: 4. 1. 2008
Date of defense: 23. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7708/podrobnosti

Files for download

    Last update: