The marketing strategy of Christrio, s. r. o

Thesis title: Marketingová strategie společnosti Christrio, s. r. o
Author: Nguyen Van, Ngoc
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Mareš, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce zkoumá marketingovou strategii společnosti Christrio, s. r. o. v oblasti nehtové kosmetiky na trhu B2B. Primárním cílem práce je analýza stávající marketingové strategie se zaměřením na trhu B2B a dílčím cílem je navržení zlepšení dosavadních marketingových aktivit. Teoretická část práce popisuje marketingové prostředí, marketingovou strategii a její taktické nástroje. V praktické části je představen profil společnosti Christrio, s. r. o., analýza marketingového prostředí společnosti, její marketingová strategie a dílčí složky marketingového mixu.
Keywords: B2B trh; marketingový mix; marketingová strategie
Thesis title: The marketing strategy of Christrio, s. r. o
Author: Nguyen Van, Ngoc
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Mareš, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
The bachelor's thesis presented analyses marketing strategy in the field of nail cosmetics on B2B market of the company Christrio, s. r. o. The main objective of the thesis is analysis of the current marketing strategy with the focus on B2B market, and sub-objective purpose is to propose melioration of existing marketing activities. The theoretical part describes marketing environment, marketing strategy and their tactical marketing tools. In the practical part the profile of the company Christrio, s. r. o., the analysis of company's marketing environment, its marketing strategy and the marketing mix sub-components are introduced.
Keywords: marketing mix; B2B market; marketing strategy

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 10. 2015
Date of submission: 15. 5. 2016
Date of defense: 1. 6. 2016
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/54763/podrobnosti

Files for download

    Last update: