Title of the Master‘s Thesis:

Thesis title: Marketingová komunikace restaurace a klubu
Author: Nátěstová, Michaela
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Řehounek, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Marketingová komunikace již není pouhou jednosměrnou komunikací bez ohledu na přání a potřeby zákazníka. Dnes je nezbytné mít ve firmě fungující obousměrnou komunikaci s primární orientací na zákazníka. Cílem této diplomové práce je analýza a zhodnocení marketingové komunikace restaurace a klubu. V práci jsou podrobně popsány jednotlivé marketingové nástroje, které podnik využívá. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V jejím závěru jsou stanovena doporučení na možná zlepšení marketingové komunikace na základě získaných informací.
Keywords: SWOT analýza ; marketingový mix; marketingová komunikace; marketingový plán
Thesis title: Title of the Master‘s Thesis:
Author: Nátěstová, Michaela
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Řehounek, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Marketing communication is not just one-way communication, despite the wishes and needs of the customer. Today, it is necessary to keep two-way communication with a primary focus on the customer. The aim of this master's thesis is the analysis and evaluation of marketing communication of restaurants and clubs. The paper describes in detail the various marketing tools that the company uses. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the conclusion are recommendations set out on possible improvements of marketing communication based on the information.
Keywords: SWOT analysis; marketing mix; marketing plan; marketing communication

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 8. 10. 2015
Date of submission: 30. 4. 2016
Date of defense: 15. 6. 2016
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/54624/podrobnosti

Files for download

    Last update: