-

Thesis title: Význam vybraných stimulů v reklamě
Author: Rejsková, Pavlína
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Průša, Přemysl
Opponents: Postler, Milan
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá komunikačním procesem, a to konkrétně působením jednotlivých reklamních stimulů v tisku, rozhlase a televizi. Praktická část potom objasňuje jaký vliv má hudební doprovod v reklamě, jaké hudební žánry se nejčastěji využívají pro určité skupiny a jaké další prvky a stimuly kladně působí na spotřebitele.
Keywords: hudba; komunikace; reklama; reklamní stimuly

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 7. 1. 2008
Date of submission: 7. 1. 2008
Date of defense: 21. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7795/podrobnosti

Files for download

    Last update: