Advertising campaign of chosen sports event

Thesis title: Propagační projekt vybrané sportovní akce
Author: Šikolová, Lenka
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Průša, Přemysl
Opponents: Postler, Milan
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce popisuje postup stanovení propagačního projektu Mistrovství světa v klasickém lyžování 2009 pro předem zvolenou cílovou skupinu. Práce je pojata jako dopuručení nebo návod pro sestavení propagačního projektu pro podobné akce. Práce je vypracována po jednotlivých bodech propagačního projektu, tj. cíl, cílová skupina, poselství, média, propagační prostředky, harmonogram a rozpočet. V práci je použit dotazníkový výzkum.
Keywords: dotazník; mistrovství světa; propagační projekt; propagace
Thesis title: Advertising campaign of chosen sports event
Author: Šikolová, Lenka
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Průša, Přemysl
Opponents: Postler, Milan
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 8. 1. 2008
Date of submission: 8. 1. 2008
Date of defense: 21. 1. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7830/podrobnosti

Files for download

    Last update: