Marketing strategy of amateur theatre Tleskejtekruciš

Thesis title: Marketingová strategie ochotnického divadla Tleskejtekruciš
Author: Rafaj, Martin
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Jarolímek, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikace a vyhodnocení stávající marketingové strategie ochotnického divadla Tleskejtekruciš a navržení nové strategie, která umožní rozvoj divadla v regionu Středních Čech. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Cílem teoretické části této práce je vymezení specifik marketingu ochotnického divadla. Cílem praktické části je analýza současné marketingové strategie divadla Tleskejtekruciš formou SWOT analýzy, analýzy konkurence, dotazníkového šetření a následně doporučení vylepšené marketingové strategie založené na výsledcích analýz.
Keywords: Tleskejtekruciš; Martin Rafaj; Bakalářská práce
Thesis title: Marketing strategy of amateur theatre Tleskejtekruciš
Author: Rafaj, Martin
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Jarolímek, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Main goal of this thesis is the identification and evaluation of marketing strategy of the amateur theatre Tleskejtekruciš and proposal of a new strategy, that will enable the development of the theatre in region of centre Bohemia. The thesis is split in two main parts. Goal of the theoretical part is to define marketing specifics of amateur theatre. Goal of the practical part is the analysis of current marketing strategy of the theatre Tleskejtekruciš in form of SWOT analysis, competition analysis, questionaire survey ans following recommendation of a enhanced marketing strategy, based on analysis results.
Keywords: Martin Rafaj; Theatre; Tleskejtekruciš

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 10. 2015
Date of submission: 5. 5. 2016
Date of defense: 18. 1. 2017
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/54981/podrobnosti

Files for download

    Last update: