Identity and image of the brand Milka

Thesis title: Identita a image značky Milka
Author: Kerndlová, Darja
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Zeman, Jiří
Opponents: Filipová, Alena
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá identitou a image značky Milka. Hlavním cílem práce je zjistit, jaká je identita a image značky Milka a do jaké míry se tyto dvě části značky shodují. Práce je rozdělena do tří kapitol. Cílem první kapitoly je vysvětlení pojmu značka, identita a image. Cílem druhé kapitoly je odhalit identitu značky Milka. Cílem poslední kapitoly je pak odhalit i její image a porovnat jí s identitou.
Keywords: image; Milka; značka; identita
Thesis title: Identity and image of the brand Milka
Author: Kerndlová, Darja
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Zeman, Jiří
Opponents: Filipová, Alena
Thesis language: Česky
Abstract:
This thesis deals with identity and brand image Milka. The main objective is to find out the identity and image of the brand Milka and to find out if they correspond each other. The thesis is divided into three chapters. The objective of the first chapter is to explain the term brand, identity and image. The objective of the second chapter is to reveal the identity of the brand Milka. The aim of the last chapter is then expose her image and compare it with identity.
Keywords: Milka; brand; identity; image

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 4. 6. 2015
Date of submission: 29. 4. 2016
Date of defense: 18. 1. 2017
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/53263/podrobnosti

Files for download

    Last update: