-

Thesis title: Náklady na reprezentaci, reklamu, propagaci a sponzoring v základu daně z příjmu
Author: Janečková, Hana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Vančurová, Alena
Opponents: Slintáková, Barbora
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá analýzou uplatňování nákladů na reprezentaci, reklamu, propagaci a sponzoring v základu daně z příjmu. Hlavní části práce jsou věnovány analýze systému uvedených nákladů v České republice a ve Velké Británii s cílem jejich vzájemné komparace. V práci jsou uvedeny přístupy evropských států k uplatňování nákladů na reprezentaci jako daňově uznatelných. Autor se zaměřuje zejména na analýzu rozdílů spočívajících především v odlišném pojetí samotného pojmu nákladů na reprezentaci. Za významnou výhodu Velké Británie považuje autor detailní rozpracování přístupu k uvedené skupině nákladů, neboť tím dochází k odstraňování nejasností a minimalizaci pochybností týkající se výkladu samotné legislativy.
Keywords: sponzoring; propagace; reklama; reprezentace; náklady

Information about study

Study programme: Finance a účetnictví/Zdanění a daňová politika
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Finance and Accounting
Department: Department of Public Finance

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 1. 2008
Date of submission: 15. 1. 2008
Date of defense: 7. 2. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/7960/podrobnosti

Files for download

    Last update: