Rebuilding the shopping center Chodov and impact on the shopping atmosphere

Thesis title: Přestavba OC Chodov a dopad na nákupní atmosféru
Author: Konášová, Jana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Chylíková, Hana
Opponents: Heřtus, Lukáš
Thesis language: Česky
Abstract:
Přestavba obchodního centra je komplikovanou a velice náročnou záležitostí. Důvodů pro přestavbu může být několik. Mezi ně spadá například i rozšíření objektu a snaha o udržení jednotnosti obchodního centra jako celku. Což je přesně případ Centra Chodov. Nejenže zde probíhá přestavba již otevřené části, ale též dostavba části nové. Aby byl zachován příjemný vzhled celého obchodního centra, nelze pouze přistavět část novou, ale je zapotřebí zrekonstruovat i část stávající, tak aby k sobě obě části ladily a tvořily tak komplexní příznivý dojem. Celý projekt dostavby by měl přinést moderní nádech, větší luxus, eleganci a příjemnější nákupní atmosféru. V této práci se nebudu zabývat přestavbou z architektonického hlediska ani z hlediska stavebních prací, ale z hlediska marketingového. Cílem práce je tedy zhodnotit přestavbu Centra Chodov a dopad této přestavby na nákupní atmosféru.
Keywords: Marketingové hledisko; Nákupní atmosféra; Obchodní centrum
Thesis title: Rebuilding the shopping center Chodov and impact on the shopping atmosphere
Author: Konášová, Jana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Chylíková, Hana
Opponents: Heřtus, Lukáš
Thesis language: Česky
Abstract:
Reconstruction of the shopping center is very complicated and challenging process. Reasons for the reconstruction may be different. In this case it is about expansion the shopping centre and renovation the older part of the shopping centre in the same time. The project completion should bring a modern touch, elegance and a pleasant shopping atmosphere in the shopping centre Chodov. In this paper I will look at this rebuilding from the marketing view. The aim of this work is to evaluate the rebuilding of the shopping centre Chodov and the impact of the conversion to the shopping atmosphere.
Keywords: Shopping atmosphere; Marketing aspect; Shopping centre

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 9. 2016
Date of submission: 30. 4. 2017
Date of defense: 2. 6. 2017
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/58400/podrobnosti

Files for download

    Last update: