-

Thesis title: Příprava reklamní kampaně v oblasti cestovního ruchu
Author: Herclík, Pavel
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Šebesta, Michal
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce analyzuje specifika návrhu, přípravy marketingových komunikací v reálném prostředí cestovní kanceláře ve srovnání s teoretickými doporučeními a metodami. Základem je zevrubná analýza všech odlišností trhu cestovního ruchu, specifik tvorby produktu, distribučních cest, cílových skupin i komunikačních nástrojů. Analytická část práce i vlastní návrhy reklamní kampaně vycházejí z reálných a aktuálních informací, předmětem zkoumání je cestovní kancelář FIRO-tour.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 23. 8. 2006
Date of submission: 23. 8. 2006
Date of defense: 12. 9. 2006
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3543/podrobnosti

Files for download

    Last update: