Marketing on social networks with specialization on the Facebook and its application on the company Truhlářství 3J

Thesis title: Marketing v sociálních sítích se zaměřením na Facebook a jeho využití ve společnosti Truhlářství 3J spol. s.r.o
Author: Šrámková, Adéla
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Olšanová, Květa
Opponents: Hinčica, Vít
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingem v sociálních sítích se zaměřením na Facebook a jeho využití ve společnosti Truhlářství 3J. Hlavními cíli bakalářské práce jsou popsat pojmy související s marketingem a sociálními sítěmi a tyto poznatky aplikovat na společnost Truhlářství 3J s cílem analyzovat vliv prezentace na Facebooku. Dalším cílem práce je zvýšit povědomí o společnosti Truhlářství 3J. V rámci práce byl společnosti Truhlářství 3J založen a následně spravován profil na Facebooku. Při spravování facebookové stránky byla využita řada funkcí, které tato sociální síť nabízí, včetně placené propagace. Fungování facebookové stránky bylo následně zanalyzováno.
Keywords: sociální sítě; marketing; Truhlářství 3J; Facebook; analýza
Thesis title: Marketing on social networks with specialization on the Facebook and its application on the company Truhlářství 3J
Author: Šrámková, Adéla
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Olšanová, Květa
Opponents: Hinčica, Vít
Thesis language: Česky
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing on social networks with specialization on the Facebook and its application on the company Truhlářství 3J. The main goals of the bachelor thesis are the descriptions of the terms related with marketing and social networks. Thesis is focused on the application of the theoretical terms on the company Truhlářství 3J with the aim to analyse the presentation on the Facebook. The next goal of this bachelor thesis is to increase an awareness of the company Truhlářství 3J. The creation and the subsequent administration of the Facebook page of the company Truhlářství 3J is a part of this thesis. Many tools of the Facebook have been used during the administration of the Facebook page including the paid promotion. The functioning of the Facebook page has been subsequently analysed.
Keywords: Truhlářství 3J; analysis; Facebook; marketing; social networks

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Podnikání a právo
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 5. 2015
Date of submission: 10. 5. 2016
Date of defense: 25. 5. 2016
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/53047/podrobnosti

Files for download

    Last update: