-

Thesis title: Analýza CRM systému společnosti Axios
Author: Pauknerová, Irena
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Horný, Stanislav
Opponents: Slámová, Hana
Thesis language: Česky
Abstract:
CRM je zkratka pro Customer Relationship Management, který se do českého jazyka překládá jako Řízení vztahů se zákazníky. Bakalářská práce ve své teoretické části popisuje prospěšnost CRM koncepcí v dnešní společnosti. Přibližuje fungování CRM a současné náhledy na péči o zákazníky, jak je popisují úspěšní poradci pro tuto problematiku ve svých knihách. Vyzdvihuje význam informace a jejího správného využití v podniku a dává ji do souvislosti s CRM systémy. V analytické části se práce zabývá popisem CRM koncepce a CRM systému Pexeso personální agentury Axios, s.r.o. Nalézá jejich přínos firmě a odhaluje místa, ve kterých zaostávají. Pomocí průzkumu mezi uchazeči, kteří využívají služeb agentury Axios, posuzuje úspěšnost nasazeného CRM systému. Soustředí se na uživatelské prostředí systému na jedné straně a na přístup a péči o zákazníka na straně druhé.
Keywords: řízení vztahů se zákazníky; Customer Relationship Management

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Podnikové informační systémy
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Information and Knowledge Engineering

Information on submission and defense

Date of assignment: 29. 12. 2007
Date of submission: 29. 12. 2007
Date of defense: 2016

Files for download

The files will be available after the defense of the thesis.

    Last update: