Thesis title: |
Analýza CRM systému společnosti Axios |
Author: |
Pauknerová, Irena |
Thesis type: |
Bakalářská práce |
Supervisor: |
Horný, Stanislav |
Opponents: |
Slámová, Hana |
Thesis language: |
Česky |
Abstract: |
CRM je zkratka pro Customer Relationship Management, který se do českého jazyka překládá jako Řízení vztahů se zákazníky.
Bakalářská práce ve své teoretické části popisuje prospěšnost CRM koncepcí v dnešní společnosti. Přibližuje fungování CRM a současné náhledy na péči o zákazníky, jak je popisují úspěšní poradci pro tuto problematiku ve svých knihách. Vyzdvihuje význam informace a jejího správného využití v podniku a dává ji do souvislosti s CRM systémy.
V analytické části se práce zabývá popisem CRM koncepce a CRM systému Pexeso personální agentury Axios, s.r.o. Nalézá jejich přínos firmě a odhaluje místa, ve kterých zaostávají. Pomocí průzkumu mezi uchazeči, kteří využívají služeb agentury Axios, posuzuje úspěšnost nasazeného CRM systému. Soustředí se na uživatelské prostředí systému na jedné straně a na přístup a péči o zákazníka na straně druhé. |
Keywords: |
řízení vztahů se zákazníky; Customer Relationship Management |
Information about study
Study programme: |
Aplikovaná informatika/Podnikové informační systémy |
Type of study programme: |
Bakalářský studijní program |
Assigned degree: |
Bc. |
Institutions assigning academic degree: |
Vysoká škola ekonomická v Praze |
Faculty: |
Faculty of Informatics and Statistics |
Department: |
Department of Information and Knowledge Engineering |
Information on submission and defense
Date of assignment: |
29. 12. 2007 |
Date of submission: |
29. 12. 2007 |
Date of defense: |
2016 |
Files for download
The files will be available after the defense of the thesis.