Comsumer behaviour of the Czech consumer

Thesis title: Nákupní chování českého spotřebitele
Author: Cimrmanová, Jana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Koudelka, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zaobírá nákupním chováním českého spotřebitele, definuje rámec nákupního chování a vlivy, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů. Dále obsahuje vysvětlení kupního rozhodovacího procesu a jeho etap. Praktická část popisuje současnou všeobecnou situaci v České republice, zabývá se maloobchodními řetězci a odhaluje postoje a chování specifické právě pro české spotřebitele. Tato část navíc obsahuje zpracování výsledků průzkumu Market&Media&Lifestyle společnosti Median z roku 2004 a postihuje odlišnosti nákupního chování mužů a žen a rozdíly v nákupním chování mezi věkovými kategoriemi.
Keywords: kupní rozhodovací proces; obchodní řetězce; spotřebitel; Nákupní chování
Thesis title: Comsumer behaviour of the Czech consumer
Author: Cimrmanová, Jana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Koudelka, Jan
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 24. 8. 2006
Date of submission: 24. 8. 2006
Date of defense: 6. 9. 2006
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3555/podrobnosti

Files for download

    Last update: