-

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě SETO, spol. s r.o
Author: Zítková, Jindra
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Ezrová, Hana
Opponents: Přibyl, Vladimír
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce nejprve seznámí čtenáře s obecnými informacemi o společnosti SETO, spol. s r.o., zejména s historií a předmětem činnosti. Dále jsou popisovány a analyzovány jednotlivé nástroje marketingového mixu společnosti. Tyto nástroje jsou produkt, cena, distribuce a propagace. V závěru je zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu a případné návrhy, které by vedly ke zlepšení situace v dané oblasti.
Keywords: propagace; distribuce; cena; produkt; marketingový mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 4. 2008
Date of submission: 13. 4. 2008
Date of defense: 9. 9. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8158/podrobnosti

Files for download

    Last update: