Cílem diplomové práce bylo charakterizovat marketingovou strategii firmy Procter & Gamble na tradičním trhu. V první části práce musel být tradiční trh charakterizován. V současné době neexistuje žádné pravidlo, které by jednoznačně rozdělovalo trh na tradiční a moderní. Proto bylo sestaveno několik klíčových kritérií, pomocí kterých byly v práci trhy definovány. Je nutné těmto kritériím porozumět i pro sestavení fungující marketingové strategie. V závěru práce je uvedena případová studie, která... show full abstractCílem diplomové práce bylo charakterizovat marketingovou strategii firmy Procter & Gamble na tradičním trhu. V první části práce musel být tradiční trh charakterizován. V současné době neexistuje žádné pravidlo, které by jednoznačně rozdělovalo trh na tradiční a moderní. Proto bylo sestaveno několik klíčových kritérií, pomocí kterých byly v práci trhy definovány. Je nutné těmto kritériím porozumět i pro sestavení fungující marketingové strategie. V závěru práce je uvedena případová studie, která měla za cíl porovnat efektivitu prodejních aktivit na obou trzích. Je však nutné zachovat si širší pohled a též do porovnání zahrnout možné výhody dlouhodobé strategické spolupráce s velkými subjekty na trhu. |