-

Thesis title: Customer marketing ve vybrané společnosti
Author: Majzlíková, Eva
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zaměřuje na oblast customer marketingu (trade marketingu), resp. jeho fungování v reálné společnosti. Cílem práce je analýza účinnosti in-store komunikace vymezených produktů za určité období na určitých prodejnách, a to vše je vztaženo k výsledkům, jichž dosahují hlavní konkurenti sledované společnosti.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 20. 4. 2008
Date of submission: 20. 4. 2008
Date of defense: 21. 5. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8199/podrobnosti

Files for download

    Last update: