Legal and ethic questions of regulation of advertising - unfair competition in advertising

Thesis title: Právní a etické otázky regulace reklamy
Author: Křenková, Michaela
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Černá, Jitka
Thesis language: Česky
Abstract:
Klamavé údaje obsažené ve sdělené reklamě mohou být jednak nepravdivé, ale i pravdivé, pokud kontext, ve kterém byly sděleny, může uvést v omyl. Spotřebitel je schopen uvěřit reklamě tím víc, čím více se zakládá na pravdě. Reklama vždy pracuje s určitou mírou nadsázky, jde pouze o to, jestli je objektivně možné tuto nadsázku odhalit. Při posuzování možnosti oklamání adresáta se bere v úvahu osoba běžného spotřebitele, průměrných znalostí. Z judikatury lze vyčíst, že podle názoru soudců 10-15 % obyvatelstva se dá oklamat pokaždé.
Keywords: srovnávací; klamavá; nekalá soutěž; reklama; marketing
Thesis title: Legal and ethic questions of regulation of advertising - unfair competition in advertising
Author: Křenková, Michaela
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Černá, Jitka
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 21. 4. 2008
Date of submission: 21. 4. 2008
Date of defense: 9. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8208/podrobnosti

Files for download

    Last update: