Interconnection of marketing and sales activities in the relaunch of the product Visine

Thesis title: Propojení marketingových a prodejních aktivit při relaunchi produktu Visine
Author: Seyček, Martin
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Mikeš, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce si klade za hlavní cíl zhodnotit na základě analýzy úspěšnost propojení marketingových a prodejních aktivit při relaunchi produktu Visine červené oči. Dále také analyzuje stěžejní elementy relaunche Visinu a vyslovuje doporučení pro zajištění úspěšného průběhu prodejních kampaní v oblasti volně prodejných léků.
Keywords: -
Thesis title: Interconnection of marketing and sales activities in the relaunch of the product Visine
Author: Seyček, Martin
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Mikeš, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 22. 4. 2008
Date of submission: 22. 4. 2008
Date of defense: 28. 5. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8221/podrobnosti

Files for download

    Last update: