Strategy of a retail firm

Thesis title: Strategie maloobchodní firmy
Author: Procházková, Alena
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Pro mou diplomovou práci jsem zvolila téma strategie maloobchodní firmy. Cílem bylo popsat souvislosti spojené s volbou strategie malé firmy a na konkrétním příkladu posoudit možnosti a rizika zvolené strategie. Práce vychází z teoretických poznatků o strategii obchodní firmy a z vlastního výzkumu, pro který jsem zvolila metodu dotazníkového šetření. Účelem teoretické části je přiblížit ovlivňující faktory vnějšího okolí, jeho činitele, analýzu užšího okolí firmy, jejího odvětví, vnitřní analýzu vlastní firmy a popsat složky strategické analýzy i všechny faktory působící na strategii firmy. Praktická část se zabývá konkrétní firmou ? snažila jsem se zde aplikovat teoretické poznatky na konkrétní provozní jednotku.
Keywords: -
Thesis title: Strategy of a retail firm
Author: Procházková, Alena
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 23. 4. 2008
Date of submission: 23. 4. 2008
Date of defense: 26. 5. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8260/podrobnosti

Files for download

    Last update: