Marketing strategy Europe Easy Energy a.s

Thesis title: Marketingová stratégia Europe Easy Energy a.s
Author: Hurbanová, Barbora
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Vojtíšek, Zdeněk
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti pôsobiacej na energetickom trhu ako dodávateľ elektrickej energie a plynu. Hlavným cieľom práce je podrobne popísať, analyzovať a vyhodnotiť túto marketingovú stratégiu z pohľadu marketingového mixu 4P a SWOT analýzy. Práca je doplnená o navrhované zmeny a odporúčania orientované na marketingovú komunikáciu a propagáciu spoločnosti.
Keywords: marketing; energetika; marketingová stratégia
Thesis title: Marketingová strategie Europe Easy Energy a.s
Author: Hurbanová, Barbora
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Vojtíšek, Zdeněk
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti působící na energetickém trhu jako dodavatel elektrické energie a plynu. Hlavním cílem této práce je podrobně popsat, analyzovat a vyhodnotit tuto marketingovou strategii z pohledu marketingového mixu 4P a swot analýzy. Práce je doplněná o navrhované změny a doporučení orientované na marketingovou komunikaci a propagaci společnosti.
Keywords: marketing; energetika; marketingová strategie
Thesis title: Marketing strategy Europe Easy Energy a.s
Author: Hurbanová, Barbora
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Vojtíšek, Zdeněk
Thesis language: Slovensky
Abstract:
This work deals with the marketing strategy of the company in the energy market as a supplier of electricity and gas. The main objective of this work is to describe in detail, analyze and evaluate the marketing strategy in terms of marketing mix 4P and SWOT analysis. The work is complemented by the proposed changes and recommendations focused on promoting and marketing communications of company.
Keywords: marketing strategy; marketing; energy industries

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 9. 10. 2013
Date of submission: 31. 5. 2014
Date of defense: 25. 5. 2015
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/44669/podrobnosti

Files for download

    Last update: