Retail marketing of COOP Jednota Krupina, s.d

Thesis title: Marketing maloobchodu v COOP Jednota Krupina, s.d
Author: Horníková, Paula
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Cimler, Petr
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingom maloobchodu v spotrebnom družstve COOP Jednota Krupina na Slovensku. Na základe teoretických vedomostí je priblížených 7 zložiek marketingu, a to produkt, cena, miesto, reklama, zamestnanci, procesy a vybavenie predajne. Cieľom práce je analýza marketingového mixu vybraného podniku. Praktická časť bakalárskej práce obsahuje spracovanie dotazníkového výskumu so zameraním na marketingovú činnosť, kde sú odhalené silné a slabé stránky marketingovej činnosti maloobchodného reťazca COOP Jednota Krupina, s. d.
Keywords: marketing maloobchodu; COOP Jednota Krupina, s. d.; marketingový mix
Thesis title: Marketing maloobchodu v COOP Jednota Krupina, s.d
Author: Horníková, Paula
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Cimler, Petr
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalářská práce se zaobírá marketingem maloobchodu v spotřebním družstvu COOP Jednota Krupina na Slovensku. Na základě teoretických znalostí je přiblížených 7 složek marketingového mixu, a to produkt, cena, místo, reklama, zaměstnanci, procesy a vybavení prodejny. Cílem práce je analýza marketingového mixu ve vybraném podniku. Praktická část bakalářské práce obsahuje zpracování dotazníkového výzkumu se zaměřením na marketingovou činnost, kde byly odhaleny silné a slabé stránky marketingové činnosti maloobchodního řetězce COOP Jednota Krupina, s. d.
Keywords: marketing maloobchodu; COOP Jednota Krupina, s. d.; marketingový mix
Thesis title: Retail marketing of COOP Jednota Krupina, s.d
Author: Horníková, Paula
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Cimler, Petr
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The bachelor thesis covers retail marketing of COOP Jednota Krupina, Consumer Cooperative in Slovakia. First part describes the most important characteristics of chosen company. Second part discuss in detail marketing mix (product, price, place, promotion, people, proces, physical evidence). Third, final part proceeds with the analysis of results of the questionary research performed in stores of COOP Jednota Krupina in Banská Bystrica. The interpretation of the results was given using graphs.
Keywords: marketing mix; COOP Jednota Krupina, s. d.; retail marketing

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 3. 2014
Date of submission: 30. 4. 2015
Date of defense: 25. 5. 2015
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/46975/podrobnosti

Files for download

    Last update: