Marketing study of turistic region

Thesis title: Marketingová studie vybrané turistické destinace
Author: Čížková, Barbora
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Petrů, Zdenka
Opponents: Valentová, Jana
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce je zhodnocení marketingového prostředí turistického regionu Český ráj, zmapování primární i sekundární nabídky regionu a provedení analýzy silných a slabých stránek. Na základě zjištěných skutečností budou následně formulovány návrhy a doporučení, které by mohly vést k dalšímu rozvoji cestovního ruchu v regionu.
Keywords: destinační management; marketing mix; marketing destinace; Český ráj
Thesis title: Marketing study of turistic region
Author: Čížková, Barbora
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Petrů, Zdenka
Opponents: Valentová, Jana
Thesis language: Česky
Abstract:
The object of the study is marketing environment of Český ráj region, analysis of its offer and current situation of tourism in the region. Based on learnt facts, the author aimed to recommend some concrete steps which can help to develop tourism in Český ráj region.
Keywords: Český ráj region; destination; marketing environment; marketing mix

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Tourism

Information on submission and defense

Date of assignment: 19. 6. 2014
Date of submission: 5. 5. 2015
Date of defense: 26. 5. 2015
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/48329/podrobnosti

Files for download

    Last update: