Marketing strategy for the CK Tourist Bus, Ltd

Thesis title: Marketingová strategie pro CK Bus Tourist, s.r.o
Author: Andreatta, David
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Valentová, Jana
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro malou cestovní kancelář jménem Bus Tourist, sídlící v Hradci Králové. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a aplikační. Teoretická část pojednává o základních metodách užívaných v marketingu cestovního ruchu a rozdílech oproti standardním výrobkům a službám. Zabývá se detailně segmentací zákazníků a analytickými nástroji zkoumající mikro- a makrookolí podniku. V aplikační části jsou poznatky z prvé části aplikovány na zmiňovanou cestovní kancelář. Je zde nastíněn směr vývoje jako jedna z možností, kterými by se CK mohla ubírat a návrhy nástrojů, pomocí kterých lze k tomuto cíli směřovat. Doplněním práce je vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na známost značky CK Bus Tourist v Hradci Králové.
Keywords: -
Thesis title: Marketing strategy for the CK Tourist Bus, Ltd
Author: Andreatta, David
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Valentová, Jana
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -
Thesis title: Marketing strategy for the CK Tourist Bus, Ltd
Author: Andreatta, David
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Valentová, Jana
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Tourism

Information on submission and defense

Date of assignment: 24. 4. 2008
Date of submission: 24. 4. 2008
Date of defense: 23. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8306/podrobnosti

Files for download

    Last update: