Analysis and strategy of the company AGROSPED, spol. Ltd. on the domestic and foreign market

Thesis title: Analýza a strategie firmy AGROSPED, spol. s r. o. na domácím a zahraničním trhu
Author: Marešová, Lucie
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Sztogrynová, Miroslava
Opponents: Abrhám, Josef
Thesis language: Česky
Abstract:
Společnost AGROSPED, spol. s r. o. podniká v oboru nákladní silniční dopravy, vnitrostátní i mezinárodní (zejména SRN). Byla provedena analýza firmy pomocí analýzy SWOT, finanční analýzy, personální analýzy, PEST analýzy českého a německého trhu a analýzy konkurence. Na základě výsledků analýz byla vytvořena strategie firmy. S ohledem na požadavky majitele byly vytvořeny nabídky v českém a německém jazyce, logo firmy v elektronické podobě a webové stránky společnosti. Firma byla zanesena do databází firem na serverech Seznam, Atlas a Centrum. V rámci strategie čerpání dotací a řízení lidských zdrojů byly naznačeny možné způsoby řešení.
Keywords: finanční analýza; PEST; SWOT; dotace; marketing v dopravě; strategie; analýza; doprava
Thesis title: Analysis and strategy of the company AGROSPED, spol. Ltd. on the domestic and foreign market
Author: Marešová, Lucie
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Sztogrynová, Miroslava
Opponents: Abrhám, Josef
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 27. 4. 2008
Date of submission: 27. 4. 2008
Date of defense: 2. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8351/podrobnosti

Files for download

    Last update: