Travel Agencies Commercials` Impact on the Customer`s Decision on the Selection of Offered Services

Thesis title: Vliv reklamy cestovních kanceláří na rozhodování zákazníků při výběru nabízených produktů
Author: Srnská, Kateřina
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Valentová, Jana
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na postavení reklamy v cestovním ruchu, s konkrétní aplikací na cestovní kanceláře. Podává ucelený přehled o postupu plánování reklamní kampaně a uvádí také určitá doporučení a upozornění. Součástí této práce je také konkrétní šetření mezi širokou veřejností a marketingovými odděleními cestovních kanceláří. Výsledky šetření jsou v závěru porovnávány s teoretickými základy celé práce.
Keywords: marketing služeb; spotřebitel; cestovní kanceláře; marketinový mix; propagace; reklama
Thesis title: Travel Agencies Commercials` Impact on the Customer`s Decision on the Selection of Offered Services
Author: Srnská, Kateřina
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Valentová, Jana
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:
Thesis title: Travel Agencies Commercials` Impact on the Customer`s Decision on the Selection of Offered Services
Author: Srnská, Kateřina
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Valentová, Jana
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Tourism

Information on submission and defense

Date of assignment: 28. 4. 2008
Date of submission: 28. 4. 2008
Date of defense: 30. 5. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8356/podrobnosti

Files for download

    Last update: