Adaptation of marketing strategy of internationally operating company

Thesis title: Adaptace marketingové strategie mezinárodně operující společnosti
Author: Bílá, Veronika
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Pech, Milan
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce v teoretické části popisuje působení zahraničně operujících firem na mezinárodních trzích a možnosti adaptace jejich marketingového mixu. Praktická část je věnována působení konkrétní nadnárodní společnosti a adaptaci jejího marketingového mixu podle potřeb trhů, na kterých je přítomna, se zaměřením na trhy střední a východní Evropy. Závěr práce hodnotí přístup společnosti a navrhuje změny.
Keywords: -
Thesis title: Adaptation of marketing strategy of internationally operating company
Author: Bílá, Veronika
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Pech, Milan
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 28. 4. 2008
Date of submission: 28. 4. 2008
Date of defense: 5. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8362/podrobnosti

Files for download

    Last update: