The usage of Web 2.0 applications in Marketing

Thesis title: Využití Web 2.0 aplikací v Marketingu
Author: Kiselá, Veronika
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Zadražilová, Dana
Opponents: Franc, Daniel
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce zkoumá možnosti využití aplikací Webu 2.0 v současné marketingové praxi která je vystavena neustálým vlivům změn, kdy koncoví zákazníci získávají stále větší vyjednávací sílu a jsou stále více odolnější vůči tradičním způsobům masové komunikace. Cílem teoretické části je popis a definování pojmu Webu 2.0 dle údajů ze sekundárních zdrojů, vysvětlení obecného rámce Webu 2.0. Dále zde popisuji i jednotlivé aplikace, které spadají pod kategorii Web 2.0 ? blogy, online komunity, wikis, podcasting, mash-upy a widgets. V praktické části pak zkoumám popsané aplikace z hlediska praktického využití. U každé aplikace uvádím příklady z praxe, výhody a nevýhody spojené s jejich použitím a stanovuji doporučení na jejich nejplepší využití. V závěru této části se též poohlížím po příkladech z české praxe a hodnotím ji v porovnání s praxí zahraniční.
Keywords: C2C marketing; virální marketing; slovo z úst; kolektivní inteligence; consumer generated media; Web 2.0
Thesis title: The usage of Web 2.0 applications in Marketing
Author: Kiselá, Veronika
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Zadražilová, Dana
Opponents: Franc, Daniel
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 28. 4. 2008
Date of submission: 28. 4. 2008
Date of defense: 28. 5. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8368/podrobnosti

Files for download

    Last update: