Importance of young consumers on the active cosmetics market

Thesis title: Význam mladých spotřebitelů na trhu aktivní kosmetiky
Author: Brudňáková, Petra
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bílková, Jana
Opponents: Vorlíčková, Hana
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato diplomová práce pomocí nástrojů marketingového průzkumu odhaluje význam mladých spotřebitelů na trhu aktivní kosmetiky. Jaký vztah mají mladí spotřebitelé ke kosmetickým přípravkům? Jak vnímají lékárnu, jakožto specifický distribuční článek pro prodej aktivní kosmetiky? Jakým marketingovým nástrojům důvěřují a jaké značky je nejvíce oslovují? Spokojený zákazník a loajální zákazník je ten, kterému se dostává toho, čeho žádá. Cílená marketingová koncepce právě na tento segment bude tedy i díky zvyšující se konkurenci na trhu nezbytná.
Keywords: -
Thesis title: Importance of young consumers on the active cosmetics market
Author: Brudňáková, Petra
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Bílková, Jana
Opponents: Vorlíčková, Hana
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords: -

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 29. 4. 2008
Date of submission: 29. 4. 2008
Date of defense: 2. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8403/podrobnosti

Files for download

    Last update: