Documentation of the Reporting system project, ETL standards proposal

Thesis title: Dokumentace k projektu Reportingového systému, návrh standardů vývoje ETL
Author: Ptáčník, Tomáš
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Slánský, David
Opponents: Zajíc, Ján
Thesis language: Česky
Abstract:
První část této diplomové práce je zaměřena na vymezení základních aspektů Business Intelligence a její popis, který může být určen k prostudování, jakožto úvod pro jedince této problematiky neznalé. Základní myšlenky a principy jsou vysvětlovány na názorných obrázcích. Ideje zde přednesené ale mohou dále sloužit jako ?jiný? pohled určený k dalšímu uvažování o těchto základních otázkách. Následně se práce zabývá implementací Business Intelligence v organizaci a některými souvislostmi v projektu Business Intelligence. Shrnutí doporučení uváděných v literatuře a nejen z nich vyúsťující návrhy ETL standardů jsou poslední teoretickou částí. Práce je uzavřena dokumentací k projektu Reportingového systému, resp. především části ETL, kterou autor v době psaní textu zpracovával (neveřejná část práce)
Keywords: Reportingový systém; Dokumentace; Standards; Standardy; MS SQL; ETL - datové pumpy; Multidimenzionalita; Business Intelligence; BI
Thesis title: Documentation of the Reporting system project, ETL standards proposal
Author: Ptáčník, Tomáš
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Slánský, David
Opponents: Zajíc, Ján
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Information Technologies

Information on submission and defense

Date of assignment: 29. 4. 2008
Date of submission: 1. 9. 2008
Date of defense: 2. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8419/podrobnosti

Files for download

    Last update: