International marketing strategy of a selected company

Thesis title: Mezinárodní marketingová strategie vybrané společnosti
Author: Koňáková, Jaroslava
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bílková, Jana
Opponents: Král, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce zpracovává marketingovou strategii pro vstup na trh Velké Británie pro společnost Stomi s.r.o. V první části práce jsou shrnuty relevantní teoretické koncepty a popsána metodika tvorby marketingové strategie v prostředí Business to Business. V praktické části práce je na základě této metodiky vypracována analýza trhu Velké Británie a navržena marketingová strategie.
Keywords: Velká Británie; B2B; vstup na trh; marketingová strategie
Thesis title: International marketing strategy of a selected company
Author: Koňáková, Jaroslava
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Bílková, Jana
Opponents: Král, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 30. 4. 2008
Date of submission: 30. 4. 2008
Date of defense: 2. 6. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/8430/podrobnosti

Files for download

    Last update: